fbpx

איפור קבוע גבות הצללה

פנים הם האיבר הראשון אותו רואים באדם, ומראה הגבות בולט מאוד בפנים. לכן, עיצוב הגבות שיוצר מראה מאוזן, לא דליל מדי או עם קרחות מחד ולא מעובה באופן מוגזם מאידך הוא חשוב. איפור קבוע לגבות חוסך את הצורך להתעסק בגבות באופן קבוע, לעיתים תוך גרימת נזק ארוך טווח להן. איפור קבוע גבות הצללה היא שיטת איפור קבוע שיוצרת מראה טבעי ועדין. שיטת ההצללה עברה פיתוח ושינוי. בעבר שיטת ההצללה נקרה הצללת בלוק כי יצרה מראה גושי. היום השיטה היא הצללה רכה או הצללת פודרה שיוצרת מראה עדין וטבעי.

ליצור בסיס איתן וטבעי לגבה

שיטת ההצללה אשר נקראת גם מיקרושיידינג נעשית באמצעות החדרת פיגמנט פודרה שיוצר מראה אוורירי ומוצלל המהווה בסיס מעולה לגבה, מעין עמוד שדרה שלה. כאמור, בניגוד לעבר, איפור קבוע גבות הצללה של היום הוא לא מה שהיה פעם. הרעיון הוא אותו רעיון רק החומר המוחדר אל האפידרמיס של העור הוא טבעי ועדין יותר וההחדרה היא כפיקסלים זעירים. החדרת הפיגמנט בשיטת ההצללה נעשית עם מכשיר חשמלי בעל מחט דקה מאוד. כמו השדרוג בפיגמנט שמראהו הפך רך ואוורירי ופחות חזק ובולט כך גם נעשה פיתוח של המכשיר, והיום המחטים דקות הרבה יותר מאשר בעבר.

הצללה שלא “מחליפה צבעים”

הצללת בלוק כפי שנקראה שיטת ההצללה בעבר יצרה לעיתים תופעת לוואי של שינוי צבע האיפור עם הזמן לגוונים שאינם חלק מגווני הגבות הטבעיים, כמו כחול וירוק. הצללה רכה או הצללת פודרה שונה ובטוחה לחלוטין גם במובן הזה. כמו בכל שיטות האיפור הקבוע החדישות גם בשיטה זו צבע הפיגמנט דוהה עם הזמן, אך הוא דוהה בגוון הטבעי ולא משנה את צבעו. הגוון פשוט הולך והופך חלש יותר כי נמצא שהחדרת הפיגמנט לשכבה החיצונית של העור המביאה גם לדהיה מהירה יותר עדיפה מהחדרתו לשכבות העמוקות והסיכוי לתופעות לוואי כמו אלרגיות או זיהומים יורד משמעותית.

הצללת הגבות- רק במקום מקצועי ורציני

כאמור, ישנו הבדל משמעותי בין שיטות הצללה כפי שהיו בעבר לאלה של היום. כאשר בוחרים מקום לעבור בו את הטיפול חשוב לבדוק שאכן נעשה שימוש בפיגמנטים איכותיים וטבעיים שלא ישנו את צבעם בהמשך. חשוב לוודא שזהו מקום מקצועי ורציני, מקום שמשקיע ברכישת חומרים וציוד איכותיים, שומר על סטריליות שכה חשובה באיפור קבוע מכל סוג ושמיומנות המאפרת גבוהה ביותר.

אווה סדון היא בעלת ניסיון רב, מיומנות וכישרון טבעי באמנות ואיפור. היא מציעה איפור קבוע לגבות ובכלל בשיטות טיפול שונות ועושה זאת במיומנות ויסודיות

 

 

Chat on WhatsApp
שלום ! אני יכולה לעזור ?
שלום ! אני יכולה לעזור ?