fbpx

איפור קבוע שפתיים

אחד האיברים בפנים אותו מדגישים באמצעות איפור הוא השפתיים. השפתיים הן בולטות ומתחברות לנשיות ולחושניות. נשים רבות צובעות את השפתיים בצבע האהוב עליהן, בולט יותר או דווקא קרוב יותר לטבעי. ישנן נשים אשר מבליטות את הקונטור, קווי המתאר של השפתיים באמצעות תוחם. לרוב יש למרוח את השפתיים יותר מפעם ביום על מנת שהצבע יהיה חזק ואחיד, מה שהופך את הדבר למעיק בשלב מסוים. איפור קבוע שפתיים הוא הפתרון למראה שפתיים בדיוק כפי שאת רוצה ואוהבת ללא צורך “לעמוד על המשמר”.

להבליט את הקנקן וגם את מה שיש בו

כאשר מדברים על איפור קבוע שפתיים ישנן למעשה שתי שיטות או שתי מטרות עיקריות, כשניתן גם לבצע את שתיהן. האחת היא הדגשת הקונטור- קווי המתאר על ידי תיחום השפתיים בקו קבוע והשניה היא מילוי השפתיים- צביעת השפתיים בגוון אחד או בשילוב גוונים. ניתן גם לשלב בין השיטות. הדבר לא אומר בהכרח מראה מוגזם. בחירת הגוונים שנעשית בצורה נכונה יכולה ליצור מראה טבעי לחלוטין ורק לתקן את מה שהשנים עשו, שהוא טשטוש קו המתאר וגם הפיכת צבע השפתיים לחיוור. ממש כמו בליפסטיק רגיל, גם באיפור קבוע לשפתיים ישנה סקאלה שלמה של גוונים, מהטבעי ביותר אל צבע דומיננטי ובולט.

כיצד נעשה איפור קבוע לשפתיים?

השפתיים הן אזור רגיש מאוד (וחלק משמעותי מהחושניות שלהן נובע מכך…) לכן, הטיפול יתחיל במריחת חומר מאלחש כפי שנעשה גם בטיפולים האחרים, אך כאן ינתן זמן רב יותר לספיגת החומר היטב כדי שישפיע ככל שניתן. לאחר חצי שעה של המתנה מתחיל הטיפול. בדומה לאיפור קבוע אחר, גם כאן נעשית החדרת הפיגמנט אל מתחת לעור השפתיים או הקונטור. החדרת הפיגמנט נעשית בעזרת מחט דקה המחוברת למכשיר חשמלי. על מנת לקבל תוצאות ארוכות טווח יש לחזור על הטיפול לאחר כחודש וחצי, לעיתים גם יותר מטיפול חיזוק אחד. ההשקעה משתלמת כי מדובר על איפור שמחזיק זמן רב יחסית ויכול גם להגיע לחמש שנים. הכיף באיפור קבוע לשפתיים הוא שאם מתחשק לך לשנות גוון ולמרוח ליפסטיק אין בעיה, כך שהקבוע הוא לא על חשבון הגיוון ושינוי.

רוצה להחזיר לשפתיים את הגוון שאבד או הקו שהיטשטש עם השנים? רוצה להבליט את השפתיים בצבע פראי מבלי למרוח ליפסטיק כמה פעמים ביום? אווה סדון, מומחית באיפור קבוע תיצור לך את צבע השפתיים הרצוי בטיפול מדויק, קפדני ומקצועי

 

Chat on WhatsApp
שלום ! אני יכולה לעזור ?
שלום ! אני יכולה לעזור ?