fbpx
AVA SADOUN

איפור קבוע גבות

Permanent Makeup
Ava Sadoun

רוצה גבות מלאות במראה טבעי ? צרי איתנו קשר

Get a free Quote

לקוחות ממליצות

Très bonne prestation .Ava est très professionnelle et très douce .je suis enchantée !!a recommander

Kaufmann Hannah Avatar Kaufmann Hannah

Very talented artist. Loved my eyebrows. She makes us very comfortable during the procedure. Painless procedure and perfect natural look. Highly recommended. Thanks Ava.☺️

GIFTY ROLLYG Avatar GIFTY ROLLYG

Ava is such an talented artist. I did permeant eyeliner and eyelash’s lift-up. She is so matriculous with her work and gives me enough explanation what she is working on every single step which made me feel comfortable while I cannot see what she is working on. I am 100% satisfied with my eyeliner and eyelash’s lift-up. Highly recommend!

Urara Yamamuro Avatar Urara Yamamuro

Ava is pleasant, professional and gentle. Her clinic is clean, airy and in general just gives you a good feeling. Her work is precise and quick. All in all a wonderful experience and I highly recommend!

Yael Ladenheim Avatar Yael Ladenheim

הגבות מהוות את מסגרת הפנים שלנו. אם הגבות עבות מדי, דלילות מדי, בעלות צורה שאינה תואמת את הטעם או הציפיות, נשים רבות מוכנות למרוט, לצייר או לעשות פעולות שונות על מנת לקבל את המראה המבוקש. אין צורך בכל אלה. איפור קבוע גבות יוצר מראה טבעי מצד אחד אך גם המראה המבוקש מצד שני.

שיטות שונות לעיצוב הגבות

איפור קבוע גבות נעשה במספר שיטות דומות שיש ביניהן הבדלים קטנים.

שיטת השערה: בשיטת השערה מוחדרים פיגמנטים בגוון המתאים לגוון הגבות על מנת ליצור מראה טבעי. המכשיר בעזרתו נעשית החדרת הפיגמנטים הוא מכשיר חשמלי. החדרת הפיגמנטים נעשית אל שכבת העור החיצונית- האפידרמיס, מה שהופך את הטיפול לעדין וטבעי יותר מקעקוע אך לקבוע פחות ממנו. האיפור מחזיק בין מספר חודשים לשנתיים.

מיקרובליידינג: שיטה הדומה לשיטת השערה אך מאפשרת עבודה מדויקת ועדינה יותר. כאן העבודה נעשית בעזרת מכשיר ידני ולא חשמלי. בשיטה זו יוצרים חריצים זעירים בעזרת להבים דקיקים המדמים את מראה השערה ולתוכם מוחדר הפיגמנט. המראה שנוצר פה הוא טבעי מאוד אך הטיפול מחזיק זמן קצר יותר, לרוב עד שנה וחצי.

הצללת פודרה: נעשית באופן דומה לשיטת השערה אך כאן מדובר בפיגמנטים של פודרה שיוצרים מראה של הצללה עדינה ולא של צבע חזק שיוצר מראה מלאכותי יותר. באמצעות מכשיר חשמלי מוחדרת מחט דקיקה המחדירה את פיגמנט הפודרה. על מנת לחזק את האפקט ולשמור עליו יש להגיע לטיפול חיזוק לאחר כחודש וחצי.

שיטה משולבת: שילוב בין שיטת השערה להצללה. בתחילת הטיפול מבצעים שרטוט של מראה הגבה הרצוי ובוחרים את הגוון המתאים. כדי ליצור מראה אוורירי ולא מראה “גושי” עוברים על שרטוט הגבה הרצוי עם מחט מיוחדת הנקראת מגנום. מחט זו מורכבת ממספר מחטים עם מרווחים ביניהן. לאחר מכן עוברים על הגבה גם במחט דקיקה בשיטת השערה.

חשיבותו של טיפול מקצועי באיפור גבות

על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר ושאיפור קבוע לגבות אכן יהיה קבוע בהתאם למצופה, חשוב להגיע למכון יופי רציני ומקצועי. כמו איפור קבוע באופן כללי, גם באיפור קבוע לגבות יכולות להיות תופעות לוואי אם הטיפול לא נעשה בקפדנות וביסודיות. התופעות יכולות לכלול תגובה אלרגית לחומר המוחדר לעור, תגובה זיהומית אם המחטים אינן נקיות מספיק ועוד. לכן, לא מומלץ להסתמך על מחיר בלבד. לרוב מחיר נמוך במיוחד טומן בחובו מחיר אחר של הוצאות שלא חשבתן עליהן, וגם מחיר של תסכול וחוסר שביעות רצון מהטיפול. אם החלטתן לעשות משהו למען עצמכן, השקיעו עוד קצת כדי לצאת מרוצות באמת.

אווה סדון היא מומחית באיפור קבוע, כולל איפור קבוע לגבות ועוסקת בכך שנים לשביעות רצון לקוחותיה.

Chat on WhatsApp
שלום ! אני יכולה לעזור ?
שלום ! אני יכולה לעזור ?